duminică, 24 martie 2013

Despre RXF-5 Sibiu

De vineri seara am vrut sa las cateva impresii despre Gala RXF-5 de la Sibiu! Multe rugaciuni imi fac in fiecare an, sa avem la Sibiu cel putin o gala de MMA sau K1. Multumita celor de la Kudokai Atlassib, anul acesta am inceput bine! In martie am avut prima gala la Sibiu (sper sa mai avem inca 1- Doamne Ajuta). Main-event-ul (multi dadeau meciul ca fiind cel mai interesant) nu m-a dat pe spate. Poate pentru ca sunt putin subiectiv cei 3 sportivi de la Kudokai Atlassib au fost cei 3 fantastici. Pentru mine! Bogdan Stanciu a aratat dece i se spune The Machine! O lovitura bine plasata a incheiat meciul. Izidor Bunea, are nume de ring Spartanul. Am vazut dece si-a ales numele! Pe cuvant daca nu si-a tavalit adversarul, as spune eu, cam cum a vrut! Iar finalul meciului a aratat un sportiv dezlantuit care si-a lovit adversarul pana .... a intervenit arbitrul de ring, s-a aruncat prosopul... a fost nebunie! Din pacate Alex Gabroveanu a pierdut.... meciul a fost extraordinar! Finalizare la sol. 2 Parte proasta! MMA-ul a aparut parca doar ieri la noi in tara. Am senzatia ca inca nu e foarte bine perceput de public (cel putin la Sibiu)! M-a dezamagit si ring-announcer-ul. Sunt convins ca din modul in care a facut prezentarile, putini oameni au auzit atunci cand un sportiv de la KUDOKAI a intrat in cusca! Eu personal le-am spus unor vecini, ca x sau y e de la clubul din sibiu si au ramas interzisi, pentru ca nu au inteles nimic din cele anuntate! Iar partea de la finalul fiecarui meci cu "interviurile pot fi urmarite in direct pe GSP TV" aproape ca m-a scos din sarite (intrebarea e cine dracu se uita pe GSP TV din cei care erau in sala? 3 Altfel felicitariiiiiiii KUDOKAI!! SUNTEM MANDRII DE VOI!

2 comentarii:

  1. felicitari sportivilor, domnul Bleoca, sa punem si poze cind o mai fi.

    RăspundețiȘtergere
  2. :( M-am laut cu privitul si sustinutul sportivilor si n-am mai apucat sa fac poze! Promit...Dar promit ca data viitoare nu se mai intampla (indiferent despre ce e vorba)! O zi frumoasa Ioana!

    RăspundețiȘtergere

Păreri?