marți, 26 martie 2013

HAI CA M-AM DISTRAT CU VOI

ŞOC ŞOC ŞOC ŞOC ŞOC ŞOC ŞOC ŞOC ŞOC ŞOC ŞOC ŞOC ŞOC ŞOC ŞOC ŞOC ŞOC ŞOC !!!!! E o diversiune sau e adevărat? Asta m-am întrebat de dimineaţă când am citit că CIUTACU pleacă din intact! De fel urmăresc Antena3 iar tot de fel, urmăream si "Vorbe Grele". Mă gândeam Am crezut că e o prostie scrisă de Libertatea (acolo am văzut prima dată). A urmat Search pe "goagle" blog Ciutacu! STUPEFACŢIE! El anunţa că pleacă din Intact la RTV! Vorbeşte frumos de colegi, şefi şi alţi colaboratori. Dar totuşi atunci dece pleacă la RTV post pe care împreuna cu Badea (prietenul lui) l-au desfiinţat. Pleacă la postul al cărui proprietar "Ghiţă" a fost făcut în fel şi chip in Intact! Sţiţi care e faza cu deontologia? Toţi vorbesc despre asta! Să mă lăsaţi deontologii lu` Peşte Prajit!!! (vorba voastră). Toţi, de la mare la mic, merg unde "pică caşcavalu` " Hai ca m-am distrat cu voi! Am traba la noul post! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Păreri?